نوشته شده توسط : گردشگري

سواحل قشم با مساحتی تقریبا به ۱۵۰۰ کیلومتر مربع, بیشترین کرانه‌ها, سواحل را در میان جزیره های خلیج فارس به خود اختصاص داده است. سواحل زیتون, جزایر ناز, سیمین, سوزا, شیب‌دراز, مسن, سلخ و دوستکو از جاذبه های دیدنی سواحل جزیره قشم به شمار می آید. از ویژگی‌ های سواحل جزیره قشم , متنوع بودن ساحل های صخره‌ای, ماسه‌ای, گلی و سواحل جنگلهای حرا جزیره می باشد که این نوع خصوصیات به‌ صورت یک جا در کمتر جزیره‌ای دیده می‌شود. از دیگر سواحل جزیره قشم, سواحل شنی و ماسه‌ ای نقره‌ فام و سیمین براق می باشد. متنوع بودن ساحل صخره‌ ای ریگو که به ساحل لاک‌ پشت‌ها نیز معروف می باشد از سواحل دیگر زیبای جزیره قشم می باشد که لاک‌ پشت‌ها در این ناحیه برای نفس‌ گیری و تغذیه به روی آب می‌ روند. در سفرتان به قشم امکان این را خواهید داشت تا به تماشای این ساحل بروید و لذت ببرید. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل دیپلمات قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.       



:: برچسب‌ها: قشم , هتل , رزرو هتل , ايرانگردي , گردشگري , سواحل , هتل دیپلمات قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

در جزیره قشم کوه های کم ارتفاع و شگفت انگیز بسیاری وجود دارد که از تحولات دورانی و فروکش آب و بیرون آمدن کوه ها و تندیس ها از دل آب حکایت می کند و سطح کوه ها و تندیس هارا لایه های مرجانی، اسفنجی و دو کفه ای ها پوشانده اند که این امر موجب حفاظت خاک های نرم شیست و مارن زیر سطح مرجانی شده است.در اثر فعل و انفعالات طبیعی، وزش باد، طوفان های باران زا، نمادها و تندیس های دیدنی و زیبایی در سراسر جزیره پدید آمده است که جزیره قشم و جزایر اطراف آن را از دیگر جزایر خلیج فارس متمایز و شگفت انگیز می نماید این مجسمه های طبیعی را در شکل های گوناگون و عجیب در سراسر جزیره می توان مشاهده کرد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل بهشت قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آرش قشم هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.     



:: برچسب‌ها: قشم , هتل , ايرانگردي , گردشگري , کوه ها و تندیس ها , هتل بهشت قشم , هتل آرش قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

دلفینهای آبهای بین جزیره قشم و جزیره هنگام هر ساله گردشگران زیادی را به جزیره قشم جذب می‌کنند دیدن دلفین‌های خلیج فارس باشکوه و همراهی و بازی مهیج آنها در کنار قایق بازدیدکنندگان شور وشوق وصف ناپذیری به بینندگان می‌دهد.به هر حال این همه استقبال از دلفین‌های خلیج فارس که در دل خلیج همیشه فارس قرار دارد بی سبب نیست و علاوه بر خدمات رسانی مناسبی که در قشم به گردشگران ارائه می‌شود، جاذبه‌های بی نظیر طبیعی آن به اضافه آب و هوای دلنشینش در نوروز، همه و همه دست به دست هم داده تا قشم را به میعادگاه گردشگران نوروزی تبدیل کند. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل آپادانا قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل ساحل طلایی قشم هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: قشم , هتل , ايرانگردي , گردشگري , دلفین‌های خلیج فارس , هتل آپادانا قشم , هتل ساحل طلایی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

رگه‌های سفید نمک بر بدنه کوه غار نمکی از دور منظره ای جالب و دیدنی را نمایان می‌سازد.فاصله دهانه غارهای نمک از جاده همجوار ساحل دریا حدود 2 کیلومتر است که بهتر است با پای پیاده پیموده شود.درون غار به ویژه در اعماق غار نمکی ، تاریک است و برای مشاهده استالاکیت‌های بلورین نمک نیاز به چراغ قوه پرنور است و سقف غارها را قندیل‌های مرمرین و بلورین در اشکال مختلف پوشش داده اند و منظره ای بینظیر به وجود آورده.جریان آب نمک در کف غار نیز از منظره‌های دلپذیر غارهای نمکی جزیره قشم است.رطوبت هوای جزیره و نفوذ آب در غارها سبب فروچکیدن آب نمک اشباع شده بر بدنه قندیل‌ها می‌شود و شکل آن را پیوسته تغییر می‌دهد یا قندیل‌های جدید می‌سازد.باقی ماندن و تنفس در داخل غار نمکدان می‌تواند به بهبود بیماران مبتلا به آسم و ناراحتی‌های تنفسی کمک کند. ارزش دیدن مسیر غار نمکدان و محیط اطراف غار نمکی همراه با تسهیلات جهانگردی لازم به حدی است که بخش اعظم نیاز ایرانیان و خارجیان شیفته به دیدار از مناطق دیدنی منحصر به فرد کره زمین را برآورده می‌نماید. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ارم قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل کیمیا 4 قشم هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: قشم , هتل , ايرانگردي , گردشگري , غار نمکی , هتل ارم قشم , هتل کیمیا 4 قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

درختان حرا که نام علمی ‌آن به حکیم و فیلسوف ایرانی ابو علی سینا نسبت داده می‌شود که درختانی در اندازه‌های 3 تا 6 متر با شاخ و برگ سبز روشن هستند.حرا درختی است شورزی و هنگام مد آب دریا تا قسمت برگان سبز در آب می‌رود و با خاصیت تصفیه ای که در پوست این درخت وجود دارد، بخش شیرین آب دریا را جذب و نمک آن را دفع می‌کند. بخش جزر و مدی حرا زیستگاه مطلوبی برای نرم تنان، سخت پوستان و ماهیان پدید آورده است که منبع غذایی مهمی‌برای ماهیان و پرندگان وحشی هستند.دیدار ازجنگل حرا خاطره ای به یاد ماندنی در اذهان دوستداران طبیعت، آب، هوا، درخت و پرندگان و سکوت استثنایی باقی می‌گذارد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل خلیج فارس قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل ایرمان قشم هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: قشم , هتل , ايرانگردي , گردشگري , جنگل دریایی حرا , هتل خلیج فارس قشم , هتل ایرمان قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري


از میان 7 نوع لاک پشت دریایی شناخته شده درآب‌های کره خاکی، 5 نوع به خلیج فارس و دریای عمان ورود پیدا می کنند. به علت بهره برداری انسانی در سراسر دنیا جمعیت لاک پشت‌های پوزه عقابی را به شدت کاهش داده است.از آنجایی‌که یکی از مهمترین علل نابودی جانوران در جهان تخریب محل زندگی است، ،اداره کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم برای حفظ زیستگاه لاک پشت‌های پوزه عقابی در یک اقدام فوری و ضربتی 25 کیلومتر از ساحل جنوبی را به عرض 125 متر از خط مد دریا به طرف ساحل در چهارچوب قوانین مناطق آزاد، منطقه حفاظت شده اعلام کرد و هرساله با حمایت مالی این سازمان و جامعه محلی روستای شیب دراز، پروژه حفاظت و نگهداری از تخم لاک پشتهایی که برای تخم گذاری به ساحل شیب دراز می‌آیند اجرا می‌شود. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های قشم به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر قشم استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل قشم هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر قشم را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: قشم , هتل , ايرانگردي , گردشگري , لاک پشت‌های پوزه عقابی , هتل های قشم , رزرو هتل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

یکی از بناهای تاریخی بندرعباس حمام گله داری است که به صورت موزه ای درآمده و در بخش مرکزی شهر در محله بازاراوزی‌ها قرار گرفته است. می توان گفت که حمام گله داری تنها حمامی است که از گذشته بندرعباس باقی مانده و قدمت حمام گله داری به تاریخ قاجار برمی گردد.در گذشته مردم از حمام گله داری به عنوان حمام عمومی استفاده می کردند و از سال ۱۳۷۹، سازمان میراث فرهنگی استان هرمزگان حمام گله داری را به عنوان موزه مردم شناسی انتخاب کرد و با درست کردن فضا و نصب مجسمه هایی، حمام گله داری را به یکی از جاذبه های بندرعباس تبدیل کرد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ایران بندرعباس به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر بندرعباس استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر بندرعباس را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: بندرعباس , هتل , ايرانگردي , گردشگري , حمام گله داری , هتل ایران بندرعباس ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري


محلهٔ سورو در غرب شهر بندرعباس قرار دارد . از محلهٔ سورو سکه‌های متعددی مربوط به دوران مختلف به ویژه دوران ساسانی، صفویه و قاجاریه به دست آمده‌است که اکنون در موزه بندرعباس نگهداری می‌شود بندر سورو که امروزه محله ای در بندر عباس می باشد و از دوره هخامنشی مسکونی بوده ، همچنان به رونق خود افزود ، علت توجه بازرگانان دوره به محلهٔ سورو بندر و قریه کوچک دو دلیل عمده داشت ، یکی به سبب نزدیکی به هرمز و دیگری در مسیر راه تجاری فارس به هرمز قرار داشت. لذا محلهٔ سورو اهمیت خود را در دوره های پس از این نیز از دست نداد . گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل هرمز بندرعباس به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر بندرعباس استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آتیلار بندرعباس هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر بندرعباس را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: بندرعباس , هتل , ايرانگردي , گردشگري , محله باستانی سورو , هتل هرمز بندرعباس , هتل آتیلار بندرعباس ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

موزه بندرعباس یکی از بزرگترین و جالبترین موزه های مرم شناسی جنوب ایران است.. موزه بندرعباس در حدود یک دهه از افتتاح آن می گذرد و هر روز پذیرای گردشگران بسیاری است تا گوشه ای از زندگی و تاریخ این سرزمین را به آن ها معرفی کند.موزه بندرعباس شامل دو هزار و پانصد شی ارزشمند باستانی از هزاره سوم پیش از میلاد تا دوره پهلوی می باشد. موزه بندرعباس با زیر بنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و در ساختمانی سه طبقه در محوطه ی تاریخی برکه‌های باران قرار دارد.طبقه اول موزه بندرعباس شامل فضای عمومی، خدماتی، کتابخانه تخصصی و نمایشگاه، طبقه دوم مربوط به بخش مردم شناسی و طبقه سوم به بخش باستان شناسی تعلق دارد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل هما بندرعباس به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر بندرعباس استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل خلیج فارس بندرعباس هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر بندرعباس را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: بندرعباس , هتل , ايرانگردي , گردشگري , موزه , هتل هما بندرعباس , هتل خلیج فارس بندرعباس ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

معبد هندوها یکی از آثار تاریخی و در عین حال جالب توجه شهر بندرعباس است که در خیابان امام خمینی و روبروی بازار روز قرار دارد. ساختمان معبد هندوها ، در سال ۱۳۱۰ ه. ق. در زمان حکومت محمد حسن خان سعدالملک حاکم وقت بندرعباس، از محل جمع آوری هدایای هندوها، توسط تجار هندی ساخته شده‌است. اساس ساختمان معبد هندوها عبارت است از یک اتاق چهارگوش میانی که بر روی آن گنبدی قرار گرفته‌است. سبک معماری گنبد معبد هندوها را مقرنس‌های پیرامونی آن نه تنها از دیگر گنبدهای موجود در سواحل خلیج فارس، بلکه از گنبدهای سراسر ایران متفاوت می‌سازد. طرح معبد هندوها کاملاً از معماری معابد هندی متإثر است. معبد هندوها از جمله نشانه‌های معدود تاریخی بندرعباس است که توجه هر تازه واردی را به خود جلب می‌کند و معبد هندوها امروزه در کنار یکی از خیابان‌های اصلی شهر قرار گرفته‌است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل بندرعباس به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر بندرعباس استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل های بندرعباس هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر بندرعباس را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: بندرعباس , هتل , ايرانگردي , گردشگري , معبدهندوها , رزرو هتل بندرعباس , هتل های بندرعباس ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش، حدود ۲۰۰ سال قدمت دارد و با سبک معماری کاملا بومی، در یکی از محله‌های قدیمی کیش ساخته شده است. خانه مردم‌شناسی به یکی از شخصیت‌های معروف و محبوب کیش به نام حاج عبدالله‌بن‌شاهین تعلق داشته و از سال ۹۳ به خانه مردم‌شناسی تبدیل شده است.  در خانه مردم‌شناسی تاریخی می‌توانید سبک کار و زندگی بومیان در دوران‌ گذشته را ببینید و با ابزار و وسایل قدیمی‌ای که از آن‌ها برای ماهیگیری، پخت‌وپز، نگهداری و تهیه خرما و… استفاده می‌شد آشنا شوید. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل پانیذ کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آرا کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , خانه مردم‌شناسی , هتل پانیذ کیش , هتل آرا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

يکی از تفریحاتی که در کیش نباید از دست بدهید، دوچرخه‌سواری دور جزیره‌ است. طول مسیر دوچرخه‌سواری حدود ۷۵ کیلومتر است که به موازات جاده ساحلی ساخته شده. مسیر دوچرخه‌سواری در بخش‌های مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی، بازار مرجان، کشتی یونانی و… ایستگاه‌هایی دارد و شما می‌توانید با ارائه کارت شناسایی دوچرخه‌ اجاره کنید. در این ایستگاه‌ها می‌توانید اسکوتر و دوچرخه برقی هم کرایه کنید. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل تماشا کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آبادگران کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , دوچرخه سواری , هتل تماشا کیش , هتل آبادگران کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

مجموعه ورزشی-تفریحی-توریستی پارس سافاری کیش ده‌ها نوع تفریح برای سنین مختلف فراهم کرده است که اگر اهل تفریحات هیجان‌انگیز و متفاوت باشید از رفتن به مجموعه پارس سافاری لذت خواهید برد. در تور سافاری کیش با خودروی لندکروز سرعت و گشت‌وگذاری هیجان‌انگیز را در صحرا تجربه خواهید کرد. کسانی هم که هیجان را دوست ندارند و تفریحات آرام را ترجیح می‌دهند می‌توانند در تور شترسواری مجموعه ثبت‌نام کنند و در محیطی بیابانی شترسواری کرده، عکس بگیرند و خودشان را در فضایی متفاوت قرار دهند. موتورسواری و کارتینگ هم از تفریحات دیگری است که در مجموعه پارس سافاری می‌توانید تجربه‌شان کنید. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل پارسیان کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آنا کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , مجموعه پارس سافاری , هتل پارسیان کیش , هتل آنا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

شهر زير زميني کاريز در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف شهر زير زميني کاريز هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف شهر زير زميني کاريز مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل جام جم کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل سیمرغ کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.       



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , شهر زير زميني کاريز , هتل جام جم کیش , هتل سیمرغ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده، قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند.امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي قنات کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل لوتوس کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل سارا کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.  



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , قنات کيش , هتل لوتوس کیش , هتل سارا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

رویال راک کیش مجموعه ای از چند صخره گرانیتی بزرگ و کوچک است که در اسفند ماه سال ۱۳۸۷ پس از به گل نشستن بارج حامل صخره های گرانیتی که توسط یدک کش بلژیکی بنام سی رویال از عمان به بحرین حمل می گردید و در مسیر خود دچار طوفان شده و به سواحل آرام جزیره کیش پناه آورده بود به درون آب ریخته شد . رویال راک بسیار سریعتر از آنچه متوقع بود تبدیل به زیستگاه بسیار زیبائی گردید و به دلیل بستر شنی منطقه که عاری از هرگونه پناهگاه برای آبزیان است . مکانی بسیار مساعد برای جذب انواع ماهی و دیگر آبزیان گردید . شاید بتوان از رویال راک به عنوان نخستین زیستگاه مصنوعی منطقه یاد کرد. عمق رویال راک در حدود ۱۲ متر است و در رویال راک می توان انواع گونه ماهیان منجمله خفاش ماهیان . تن ماهیان . انواع سرخو . گیش . دلقک ماهی . دامسل . سفره ماهی . اژدر ماهیان . طوطی ماهی . هامور . فرشته ماهی و دسته های باراکودا را مشاهده کرد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل گراند کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آریان کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.  



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , رویال راک , هتل گراند کیش , هتل آریان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

درخت سبز، کهنسال‌ترین درخت لور یا انجیر همان انجیر معبد در جزیره کیش است و چیزی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد، درختان انجیر معابد، در ابتدا تنه است، ولی با رشد درخت، شاخه های آن به سمت زمین آویزان می شوند و بعد از مدتی در آن فرو می روند که خود به تنه تبدیل می شوند. این روند آن قدر ادامه می یابد تا یک درخت با چندین ساقه به هم پیچیده و پیوسته در داخل زمین بوجود می آید.شاخه های درخت سبز ، گره هایی با نخ یا پارچه زده شده است که در اول درخت سبز را به نوعی مقدس می نمایاند. گروهی از مردم معتقدند که درخت سبز انرژی های خوبی دارد و به همین دلیل به قصد برآورده شدن نیازشان نخ ها و پارچه‌هایی به سرسبزی محوطه ، آلاچیق ها و نرده‌های چوبی و پیاده‌روهای این مجموعه، باربیکیو ها و صندلیهایی با طراحی جالب مجموعه درخت سبز کیش را زیبا ساخته است. اما یکی از عواملی که گردشگران جزیره کیش را به این نقطه می‌کشاند، هیبت افسانه‌ای درخت سبز است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل سورینت صدف کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل صدف کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.   



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , درخت سبز , هتل سورینت صدف کیش , هتل صدف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

پارک ساحلی مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، یکی از زیباترین مراکز دیدنی کیش است که بازار مرجان را به دریا ارتباط می دهد. بسیاری از مسافران و ساکنین جزیره اوقات تفریحی خود را در کنار پارک ساحلی مرجان گذرانده و از مناظر زیبای ساحلی کیش لذت می برند.آلاچیق ها و محوطه سازی جذاب پارک ساحلی مرجان فرصت مناسبی را برای شما بوجود می آورد که فارغ از هیاهوی بازار به دیدار دریا و چشم انداز های زیبای طبیعت اطراف بروید و در طول اقامت خود در جزیره کیش از پارک ساحلی مرجان که دارای ساحلی بسیار زلال و شفاف می باشد دیدن کنید و عکسهای به یاد ماندنی بگیرید.علاوه بر این تماشای طلوع آفتاب از پارک ساحلی مرجان، خاطره ای فراموش نشدنی است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل آرامیس کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل گاردنیا کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.    



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , پارک ساحلی مرجان , هتل آرامیس کیش , هتل گاردنیا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

پارك دلفين يا دلفيناريوم يكي از زيباترين پارك هاي تفريحي منطقه خاورميانه در مساحتي بيش از يك ميليون مترمربع با سرمايه گذاري بخش خصوصي ساخته شده است . تماشاي پارک دلفین زيبا با بيش از هزاران نخل و گونه هاي گياهي متنوع ديگر و نمايش ديدني دلفين ها، شيرهاي دريايي و گرازهاي دريايي براي هر گردشگري جذاب است . پارك دلفين با اجراي طرح هايي مانند جنگل باران هاي مصنوعي، كوه آتشفشان، دنياي اركيده، باغ پروانه ها و رستوران هاي منحصر به فرد توسعه بيشتري مي يابد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ارم کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل هلیا کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.  



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , پارک دلفین , هتل ارم کیش , هتل هلیا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

گشت و گذار در آبهای نیلگون خلیج فارس با کشتی های تفریحی یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش می باشد. کشتی های تفریحی شبانه، کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی علاقه مندان را به این گشت ها می برند.گشت دریایی کشتی های تفریحی شبانه در آب هاي اطراف جزيره کيش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه دارد. این گشت ها به همراه پذیرایی از مهمانان، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد.آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهی هاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و … است. با کشتی های آکواریوم و قايقهاي کف شيشه اي تماشاي اين زيبايي ها امکان پذير است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل سورینت مریم کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل فلامینگو کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , کشتی های تفریحی , هتل سورینت مریم کیش , هتل فلامینگو کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

جزيره كيش از نظر محيط زيست طبيعي، يكي از بكرترين مناطق خليج فارس بوده و بجرات مي‌توان گفت که ريف‌هاي مرجاني شرق جزيره کيش از غني ترين و زيبا ترين مناطق و مساعد ترين سايت‌هاي غواصي در کشورمان را در برگرفته است. پوشش مرجاني اين جزيره در سواحل شرقي آن واقع گرديده که هرساله مورد بازديد بسياري از علاقه مندان غواصي قرار مي‌گيرد. غواصي در کيش در تمامي طول سال امکانپذير بوده و سايت‌هاي کم عمق اين جزيره براي غواصي تمامي افراد و حتي اشخاص مبتدي بسيار مناسب است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ایران کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل شایگان کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , غواصي , هتل ایران کیش , هتل شایگان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

فلای بورد (Flyboard) وسیله است که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و با پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را می دهد. فلای بوردابتدا در مسابقات جهانی جت اسکی در چین در سال 2011 معرفی شد و به طور رسمی از ماه می سال 2012 در دسترس عموم قرار گرفت.با فلای برد ورزشی تفریحی-آبی می توان در بالای سطح آب تا ارتفاع 12 متر آزادانه پرواز کرد و با شیرجه به داخل آب و بیرون آمدن نمایشهای جذاب و چشمگیری را خلق کرد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل داریوش کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل پارمیدا کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , فلای برد , هتل داریوش کیش , هتل پارمیدا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

ساخت جزیره لاک‌پشت ها طرحی مشابه دیزنی‌لند با عنوان “لاکی‌آیلند” در جزیره کیش آغاز شده است. در ساخت جزیره لاک‌پشت ‌ها از ظرفیت‌ها و فرهنگ بومی بهره گرفته شده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل مارینا کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل پارمیس کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.   



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , جزیره لاک‌پشت ‌ها , هتل مارینا کیش , هتل پارمیس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

امكان مشاهده آهوی زیبای ایرانی ، از فاصله نزدیك كه در سطح جزیره آزادانه در حال زیست است یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کیش است.در سال 1363 تعداد 30 راس آهو برای حمایت از تکثیر آهوی ایرانی و افزودن جذابیت های جزیره با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست از جزیره خارک به کیش منتقل گردید و اکنون در بیشتر مناطق خصوصاً در شرق و جنوب جزیره به صورت گله های پراکنده دیده می شوند. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل بین المللی کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل شایان کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , پارک آهوان , هتل بین المللی کیش , هتل شایان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

جاده جهان همچون حلقه ایی نگین زیبای جزیره کیش را دربرگرفته است. جاده جهان به صورت یک جاده کمربندی دورتادور جزیره امکان ارتباط با طبيعت بكر کیش را فراهم آورده و دوستداران مناظر طبيعي مي‌توانند چشم اندازهايي از دريا، ساحل، پوشش گياهي و حيات جانوري متنوع جزيره را در سراسر طول جاده جهان مشاهده كنند. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ترنج کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل ترنج هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , جاده جهان , هتل ترنج کیش , هتل ترنج ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

جزيره کيش به علت قرار گرفتن در آبهاي آزاد از نظر ماهي تنوع زيادي دارد. ماهي‌ها و ديگر آبزيان موجود در سواحل كيش، استثنايي‌ترين ويژگي جزيره  کیش به شمار مي‌روند. ماهي‌هاي تزييني و بسيار زيبا كه در آب‌هاي حاشيه كيش غوطه‌ور هستند و وجودشان را از تماشاگران پنهان نمي‌كنند از جاذبه‌هاي استثنايي كيش به حساب مي‌آيند و مي‌تواند مسافران را ساعت‌ها سرگرم كنند.يکي از تفريحات مسافران کيش غذا دادن به ماهيهاي جزيره ميباشد. در محل اسکله تفريحي يا اسکله پارک مرجان يا هرجاي ساحل کيش کافي است چند تيکه نان در آب بياندازيد تا انواع و اقسام ماهي هاي رنگارنگ را دور خود ببينيد.كمتر نقاطى را در دنيا مي‌توان يافت كه از لحاظ طبيعى اين قدر ديدنى باشند. كف دريا به دليل شفافيت و زلالى آب تا عمق چند مترى قابل مشاهده است و به صورت آكواريوم طبيعى درآمده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های کیش به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر کیش استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل کیش هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر کیش را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: كيش , هتل , ايرانگردي , گردشگري , غذا دادن به ماهيها , هتل های کیش , هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

روستای سرولات در سه کیلومتری جنوب چابکسر و در کنار رود خانه آچیرود در دامنه رشته کوه البرز قرار دارد,به دلیل مناظر دیدنی روستای سرولات، سرولات از دیگر روستا‌های شمالی کشور متمایز شده است و نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌نماید و بدون شک یکی از روستا‌های دیدنی فوق العاده زیبای ایران محسوب می‌شود که می‌تواند برای هر بازدید کننده ای خاطره ساز شود,روستای سرولات در منظقه ای مرتفع واقع شده است که با عبور از جاده جنگلی،منظره دو طرف جاده چشم‌ها را به خود خیره می‌کند که نمایی از کشت زارها و سکونت گاه‌های منطقه ای جلگه ای دارد ,به دلیل منطقه جغرافیایی ای که روستای سرولات دارد از جاذبه‌های زیادی برخوردار است که گردشگران میتوانند با طی مسیری کوتاه هم از دریا و هم از مناطق جلگه ای و کوه پایه ای روستای سرولات لذت ببرند,وجود ویلا‌های متعدد و همچنین مسافر خانه‌ها روستای سرولات را تبدیل به یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات فراقت کرده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل گیلماز به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر چابكسر استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر چابكسر را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: چابكسر , هتل , گردشگري , ايرانگردي , روستای سرولات , هتل گیلماز ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

چابکسر يکي از شهرهاي استان گيلان در شمال ايران است, شهر چابكسر در منتهي‌اليه خاوري استان از شمال به درياي خزر، از شرق به شهرستان رامسر در استان مازندران،از جنوب به رشته کوه البرز و از غرب به کلاچاي محدود است,چابکسر در حد فاصل استان گيلان و استان مازندران در کوتاهترين فاصله بين کوه و دريا (حداکثر 1300) متر جاي گرفته است, به دليل فاصله کم کوه و دريا منظره‌اي بسيار جالب و کم‌نظير دارد, در گستره جغرافيايي چابکسر 4 محصول عمده کشاورزي يعني برنج، چاي، مرکبات و کيوي در کنار همديگر عمل مي‌آيند,با توجه به خصوصيات جغرافيايي حاکم بر شهر چابكسر ، يعني رشته کوه البرز و درياي خزر، چابکسر از نظر جاذبه‌هاي گردشگري از تنوع ويژه‌اي برخوردار است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های چابکسر به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر چابكسر استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل گیل ماز چابکسر هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر چابكسر را نيز به همراه دارد.  



:: برچسب‌ها: چابكسر , هتل , گردشگري , ايرانگردي , شهر چابكسر , هتل های چابکسر , هتل گیل ماز چابکسر ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

شهرداری رودسر در استان گیلان نمونه ای از دوره تحول در معماری ایران است بنای تاریخی شهرداری رودسر در جنوب غربی میدان امام رودسر واقع شده است شهرداری رودسر بنایی است مربوط به دوره پهلوی اول که دارای گچبری های بسیار زیبایی می باشد که در دهه اول دوره پهلوی با الهام از مغرب زمین و اکثرا توسط معماران آلمانی یا ارمنی بنا گردیده است , شهرداری رودسر به دلیل اهمیت آن که بازگوی خاص از یک دوره تحول معماری ایرانی است که به شماره 1519در سال 1336هجری شمسی در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ترنج رودسر به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر رودسر استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل سیروس رودسر هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر رودسر را نيز به همراه دارد.      



:: برچسب‌ها: رودسر , هتل , گردشگري , ايرانگردي , بناي شهرداري , هتل ترنج رودسر , هتل سیروس رودسر ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

ساحل رودسر و رامدشت از جمله نقاط دیدنی در شهرستان رودسر واقع در استان گیلان است ساحلی به طول ۳۰ کیلومتر که به دلیل نزدیکی کوه با دریا در این منطقه جغرافیایی، چشم‌انداز زیبایی را به خود اختصاص داده‌ است به همین دلیل، رودسر به مهمترین مرکز والیبال ساحلی در ایران تبدیل شده است, پارک ساحلی رودسر به وسعت 10 هزار متر مربع به همت شهرداری رودسر همچنین دارای بازارچه صنایع دستی و حدود 30 باب سوئیت اقامت موقت، سرویس بهداشتی، وسایل بازی کودکان، پارکینگ و مجتمع تجاری، نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری می باشد, از دیگر جاذبه های گردشگری ساحل رودسر ایجاد سایت هوایی پروازهای سبک گردشگری تفریحی آن است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های رودسر به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر رودسر استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل بهار رودسر هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر رودسر را نيز به همراه دارد.      



:: برچسب‌ها: رودسر , هتل , گردشگري , ايرانگردي , ساحل , هتل های رودسر , هتل بهار رودسر ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

بازار هفتگی ماسال (در روزهای شنبه)، از بازارهای پررونق گیلان است و انواع و اقسام کالاها در بازار  ماسال عرضه می‌شود. شاید تنوع کالایی که در بازار  ماسال دیده می‌شود، در کمتر بازار هفتگی بتوان دید. فراورده‌های دامی مخصوصاً پنیر و کره و ترشی‌های محلی به فراوانی در شنبه بازار ماسال عرضه می‌شود. همچنین هنگام نهال‌کاری، انواع و اقسام نهال‌ها مخصوصاً نهال توت در بازار  ماسال به فروش می‌رسد. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل فردین معصومی ماسال به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر ماسال استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل شاندرمن ماسال هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر ماسال را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: ماسال , هتل , گردشگري , ايرانگردي , بازار ماسال , هتل فردین معصومی ماسال , هتل شاندرمن ماسال ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

بام سبز ماسال، چشم انداز زیبای این شهر است که در یک کیلومتری شهر واقع شده و به جرأت می‌توان از بام سبز ماسال به‌عنوان یکی از بی‌نظیرترین مناطق گردشگری کشور نام برد. در ا بام سبز ماسال ، علاوه بر جلگه شهر ماسال، بخش‌هایی از شهرستان‌های صومعه سرا و بندر انزلی با مناظر بسیار زیبا قابل رویت است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های ماسال به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر ماسال استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي  قشنگ با رزرو هتل آپارتمان مرزبانی ماسال هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر ماسال را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: ماسال , هتل , گردشگري , ايرانگردي , بام سبز , هتل های ماسال , هتل آپارتمان مرزبانی ماسال ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

خانه منجم باشی در شهرستان لنگرود بیانگر اهمیت لنگرود در دوره قاجار است, خانه منجم باشی به خانواده منجم باشى متعلق است که با روى کار آمدن آقا محمد خان قاجار صاحب نام شدند, سالن و تزئينات نمونه اى از هنر معمارى گيلان در دوره قاجار است, بنای به صورت مجموعه ساخته شده بود و در اصل شامل بيروني ، اندروني ، خلوت خانه، مسجد، حمام و,,, بوده است اما امروزه از هم مجزا شده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل ماندگار لنگرود به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر لنگرود استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر لنگرود را نيز به همراه دارد.      



:: برچسب‌ها: لنگرود , هتل , گردشگري , ايرانگردي , خانه منجم باشي , هتل ماندگار لنگرود ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

دریاچه یا استخر طبیعی کومله در استان گیلان واقع است. درياچه كومله از ۳ آبگیر مجزا تشکیل شده است که طول بزرگترین آبگیر در حدود ۱ کیلومتر و عرض آن ۴۰۰ متر است. فاصله دریاچه تا سواحل دریای خزر و ساحل زیبای چمخاله در حدود ۱۰ کیلومتر و تا ارتفاعات شمالی البرز و کوه پرش کوه در حدود ۱ کیلومتر است. در نزدیکی درياچه كومله امکانات تفریحی از قبیل قایق سواری و رستوران تعبیه شده است. درياچه كومله در جنوب روستای کومله واقع در ۴ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان لنگرود قرار دارد. در اطراف دریاچه شالیزارهای کاشت برنج و مزارع چای بوفور به چشم میخورد. درياچه كومله میزبان شماری از پرندگان کنار آبزی استان گیلان است که عموما برای زمستان گذرانی به این منطقه مهاجرت میکنند. همواره با عبور از شهرستان لنگرود و با نگاه به آسمان تعدادی اگرت های کوچک و پرستو های دریایی مشاهدی می شود که از سمت دریا (چمخاله ، تالاب امیر آباد) به سمت جنوب لنگرود یعنی بخش کومله در حال پروازند. درياچه كومله از طریق کیلومتر ۲ جاده لنگرود به رامسر، فرعی روستای کومله قابل دسترسی است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های لنگرود به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر لنگرود استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل ستاره دریا لنگرود هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر لنگرود را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: لنگرود , هتل , گردشگري , ايرانگردي , درياچه كومله , هتل های لنگرود , هتل ستاره دریا لنگرود ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

بازار هر شهر و روستایی از اولین جاهایی است که آدم دلش می خواهد به دیدنش برود. اگرچه ماسوله شهری توریستی است و بالا رفتن از پله ها و گشتن در کوچه پس کوچه هایش به اندازه کافی جذاب است، اما اگر خواستید از بازارش دیدن کنید، جایی که روستاییان دست ساخته‌ها و بافتنی‌هایشان یا مربا و ترشی‌های رنگارنگی که در خانه درست کرده‌اند را در آن می‌فروشند، سری به بازار ماسوله بزنید. بازار ماسوله چهار سطح مستقل از هم دارد که در هر طبقه از بازار ماسوله صنایع دستی ماسوله و اقلام جذاب دیگر به فروش می‌رسد. ساده تر بگوییم در بازار ماسوله جشنواره خوراکی‌های ترش و شیرین برپاست و کافه ها و رستوران های متعددش و نشستن در آنها میتواند کلی حالتان را از این رو به آن رو کند. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل آرام ماسوله به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر ماسوله استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر ماسوله را نيز به همراه دارد. 



:: برچسب‌ها: ماسوله , هتل , گردشگري , ايرانگردي , بازار ماسوله , هتل آرام ماسوله ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

در 20 کیلومتری شهرستان فومن، بنایی تاریخی وجود دارد که گروهی از باستان شناسان، قدمت آ قلعه رودخان را در دوران حکومت ساسانیان تخمین زده اند. وجه تسمیه قلعه رودخان ، به علت قرارگیری و احداث قلعه رودخان در کنار رود است که در گذشته به «دژ روگان» شهرت داشته و با گذشت زمان به «قلعه ی رودخان» تغییر نام داده است. قلعه رودخان كهن در بین مردم به نام های دیگری مانند «دژ روخان»، «قلعه ی حسامی»، «قله رخون»، «قلعه ی هزارپله» و «دژ روگان» نیز شناخته می شود. ویژگی منحصربه فرد قلعه رودخان، عدم نفوذ، فتح و دسترسی به قلعه رودخان توسط دشمن در طول تاریخ است. قلعه رودخان این دژ قدیمی از بخش های مختلفی از جمله دو ارگ و قورخانه، تشکیل شده است. ارگ محل سکونت حاکم وقت و خانواده ی وی احداث شده و قورخانه نیز برای سکونت و انجام کارهای نظامی سربازان مورد استفاده قرار می گرفت. از دیگر قسمت های قلعه می توان به تعدادی ورودی، زندان، سردخانه، حمام، حوض، آبریزگاه، آب انبار، برج دیده بانی، چندین اتاق دیده بانی، تعدادی واحد مسکونی، برج و بارو و ... اشاره کرد. از ویژگی های منحصربه فرد و جالب در مورد قلعه، سیستم دفاعی و امنیت بی نظیر قلعه رودخان است؛ چرا که در طول تاریخ و در مدت زمان پویایی قلعه رودخان ، هیچ دشمنی موفق به فتح قلعه رودخان نشده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل معین فومن به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر فومن استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر فومن را نيز به همراه دارد. 



:: برچسب‌ها: فومن , هتل , گردشگري , ايرانگردي , قلعه رودخان , هتل معین فومن ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

شهرستان فومن ، شهر مجسمه های ایران و یکی از زیباترین نقاط استان گیلان است که گردشگران، آن را با طبیعت سرسبزش، می شناسند. در سفر به فومن، همراه ما باشید. در سراسر ایران، فومن را با باغ ها، شالیزارها، مجسمه ها، درختان چنار و مناظر زیبای طبیعی می شناسند. سرزمینی تاریخی که باستان شناسان فومن را در گروه قدیمی ترین مناطق شمالی کشور معرفی کرده و پیشینه ای 2500 تا 3000 سال را برای شهر زیبا و سرسبز فومن ، تخمین زده اند. امروزه شهر فومن با بهره مندی از آب وهوایی معتدل و مطبوع، خوراکی های لذیذ و خوشمزه ی بومی، سوغات و صنایع دستی محلی، دیدنی ها و چشم اندازهای طبیعی و نیز آثار تاریخی بازمانده از دوران باستان، به یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری در کشور تبدیل شده است که سالانه، پذیرای جمع زیادی از توریست ها و گردشگران از سراسر ایران و جهان است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل های فومن به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر فومن استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل فومن هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر فومن را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: فومن , هتل , گردشگري , ايرانگردي , شهر تاريخي فومن , هتل های فومن , هتل فومن ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

یکی از جاذبه های گردشگری طبیعی و تفریحی بندر کیاشهر ، پل چوبی است که به طول یک کیلومتر از وسط تالاب بین المللی بوجاق عبور کرده تا به ساحل دریا برسد.پل چوبی کیاشهر به قدر کافی محبوبیت دارد . از مشخصات پل چوبي می توان به طول ۷۰۰ متری و عرض ۲٫۵ متری پل چوبي اشاره کرد . تالاب بندر کیاشهر ۲۰۰ هکتار وسعت دارد . پل چوبي ساحل را به پارک جنگلی متصل می کند .اتصال ساحل به پارک جنگلی موجب شده تا در هنگام عبور از پل چوبي احساس شگفتی در شما ایجاد شود ، در دو طرف مسیر، نی زار های زیبایی را مشاهده می کنید که از تالاب بیرون زده و با ورزش باد ملایمی به این سو آن سو حرکت می کنند .در کنار پل چوبی قایق هایی هستند که می توانید سوارشان شده و در تالاب و بین نی زار های تالاب قایق سواری کنید . در انتهای پل چوبي ، در کنار ساحل نیز امکانات رفاهی چون نمازخانه ، پارک کودک ، نمایشگاه صنایع دستی ، پیست موتور سواری در کنار ساحل و آلاچیق‌های خانوادگی تعبیه شده که گردشگران می توانند در آنجا به تفریح و استراحت بپردازند .ساحل کیاشهر ، ساحلی شنی می باشد که برای شنا بسیار مناسب بوده و تمامی امکانات لازم جهت شنا را دارا می باشد .همجوار بودن دریا ، منطقه حفاظت شده بوجاق ، تالاب ، جنگل ، موجب شده تا پل چوبي هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند . گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل دریا کنار کیا شهر به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر كياشهر استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر كياشهر را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: كياشهر , هتل , گردشگري , ايرانگردي , پل چوبي , هتل دریا کنار کیاشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

پارک جنگلی بی‌بی یانلو از جنگل‌های هیرکانی کشور است که در ۵ کیلومتری آستارا، در حاشیه جاده آستارا به اردبیل جای گرفته است. پارك جنگلي بي بي يانلوي بی‌نظیر دارای جاذبه‌های طبیعی منحصر‌به‌فرد و خاصی است که توجه طبیعت‌دوستان و گردشگران زیادی را مجذوب خود می‌کند. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل جهانگردی آستارا به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر آستارا استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر آستارا را نيز به همراه دارد. 



:: برچسب‌ها: آستارا , هتل , گردشگري , ايرانگردي , پارك جنگلي بي بي يانلو , هتل جهانگردی آستارا ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گردشگري

بازار بزرگ ساحلی آستارا یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری استان گیلان و از معروف‌ترین بازارهای ایران است که در میان مردمان محلی آستارا با نام «بساط» شناخته می‌شود. بازار بزرگ ساحلی در یکی از بهترین نقاط شهری آستارا و در حاشیه دریای خزر – مرداب آستارا واقع شده‌است. مغازه‌ها و پاساژهای زیرمجموعه بازار بزرگ ساحلی از پل فارابی تا انتهای پارکینگ بازار و چسبیده به بلوار سفیر امید امتداد می‌یابد. بازار بزرگ ساحلی آستارا با بیش از 1500واحد صنفی فعال در محدوده ۶۰ پاساژ در بخش‌های مختلف پوشاک، و... فعالیت می‌کند، که به صورت مستقیم برای پنج هزار نفر اشتغالزایی شده است. گردشگران پس از گردش در مناطق تفريحي، گردشگري و بازديد از مناطق ديدني با رزرو هتل نگین استیل آستارا به استراحت پرداخته و از امكانات رفاهي هتل هاي شهر آستارا استفاده نمايند، ضمنا شرايط مطلوب، آرامش، راحتي خيال مسافران و گردشگران، لذت بردن از ديدني ها، تجربه هاي قشنگ با رزرو هتل آپارتمان ایساتیس آستارا هنگام بازديد از جاذبه هاي گردشگري شهر آستارا را نيز به همراه دارد.



:: برچسب‌ها: آستارا , هتل , گردشگري , ايرانگردي , بازار ساحلي , هتل نگین استیل آستارا , هتل آپارتمان ایساتیس آستارا ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد